Silvia's diary

Ianuarie 5, 2010

De ce e special Revelionul?

Filed under: In concordanta cu gandurile mele — silviasdiary @ 10:47 pm

Pentru ca am vorbit cu Iustin in seara aceasta am luat decizia sa va mai scriu ceva… ar fi dragut totusi sa incep cu „la multi ani!” 🙂

Pentru ca la inceputul fiecarui an e bine sa iti setezi niste obiective pentru cele 12 luni care urmeaza sau pentru ca e dragut si normal sa avem dorinte si vise ce ne-ar placea sa devina realitate…m-am gandit sa impartasesc wish list-ul meu…e o „lista” care e pe termen mai lung asa si cu siguranta nu e finalizata si nu cuprinde toate lucrurile care imi trec prin minte…dar e macar un inceput:

1. Imi doresc sa raman la buget macar la unul din mastere

2. Imi doresc sa continui cursurile de salsa de 2 ori pe saptamana

3. Imi doresc sa ma apuc de cursurile de franceza la institutul francez dupa sesiune

4. Imi doresc sa vizitez cel putin o tara straina anul acesta

5. Sa am un Craciun in familie….o familie numeroasa, cu toata lumea care mi-e draga tare tare langa mine

6. Un Revelion in strainatate

7. Un „HRemotion” care sa faca diferenta in viata ongs-istilor

8. Sa am cursuri interesante si profi misto care sa ma inspire

9. Sa nu uit sa imi aloc timp pentru a ma plimba si pentru a ma destinde

10. Sa reusesc sa devin o femeie mai dichisita decat pana acum…:)

11. „pe tine langa mine” ….

iar pe viitor asa….

1. O masina mica mica si fancy…galbena sau rosie sau verde

2. O mansarda cu geamuri mari

3. un loc de munca in care sa merg cu zambetul pe buze si cu doza de energie incarcata la maxim in fiecare zi!

Mi-am dat seama dupa acest Revelion ca pentru mine intrarea in noul an e perfecta daca e ….speciala……Sunt foarte multe persoane care considera ca Revelionul e reusit daca il petrec alaturi de prieteni la o petrecere sau la munte sau intr-un club…Pentru mine…Revelionul perfect e departe de casa, intr-un oras strain, alaturi de persoana iubita, plimbandu-ma pe strazi si traind un sentiment de libertate! Trebuie sa fie ceva wooooow, sa fie o experienta pe care sa nu o uit, sa nu fie doar o petrecere obisnuita sau doar o iesire la munte cu prietenii….

M-am gandit ca blogul meu ar putea sa fie ceva mai interactiv si tocmai de aceea astept sa primesc de la voi wish list-ul vostru pentru 2010 sau cum ar trebui sa fie Revelionul pentru a fi de vis in ochii vostri !

3 comentarii »

  1. Nice post, Silvia 😀
    Pentru mine cea mai mare dorinta pentru 2010 este sa am o viata mai echilibrata si sa aplic mult mai mult din ceea ce stiu si invat..
    Cred ca asta este, pe scurt.

    Detalii le voi publica incet, incet pe blog ;))

    Comentariu de Bulent — Ianuarie 6, 2010 @ 10:04 am

  2. Suna foarte misto „Revelionul tau”. La mine trecerea dintre ani vreau sa o petrec alaturi de prieteni. Nu este o petrecere obisnuita pentru ca uit de timp si spatiu, uit de responsabilitati si ma simt libera. La petrecerile obisnuite la ora 2 ma retrag. La mine mai e speciala pentru ca ma gandesc ca un an se incheie, altul incepe, ma uit in fata si vad alte 365 de zile care ma asteapta. Cred ca special il face tocmai gandurile pe care le am. 🙂

    Comentariu de Cris — Ianuarie 6, 2010 @ 2:49 pm

  3. Tu copila, dupa cum iti spuneam si la telefon ultima data, inspirata fiind de initiativa ta, am reusit sa-mi intocmesc si eu o resolution-wish list pentru acest an minunat 2010 :> Asadar, imi doresc:
    1. Sa rad mai mult si sa fiu mai vesela.
    2. Sa incerc sa imi fac mai mult timp pentru prietenii si prietenele de demult (astept asta si din partea ha ha ha – cred ca atunci cand eram – eu la Ciuc, iar tu la Nasaud, vorbeam si ne vedeam mai des decat acum cand suntem amandoua in Buc ha ha ha).
    3. Sa imi reiau cursurile de araba si sa termin cu bine primul an de master.
    4. Sa imi cumpar cel putin o pereche de pantofi/sandale/cizme pe luna :))).
    5. Sa am mai multa grija de mine.
    6. Sa fiu mai cocheta si mai feminina.
    7. Sa nu-mi mai las temele pe ultima suta de metri .
    8. Sa nu mai dau banii pe aiureli inutile (pantofii se exclud :))).
    9. Sa joc tenis de 7 ori.
    10. Sa citesc mai mult (nu-mi mai place de mine pentru ca citesc tot mai putine carti…)
    11. And last but not least… sa fiu mai increzatoare si mai optimista.
    O zi frumoasa iti doresc 😀

    Comentariu de Cata — Februarie 3, 2010 @ 11:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

