Silvia's diary

Decembrie 6, 2009

Spiritul Craciunului

Filed under: Lumea pe care o descopar — silviasdiary @ 8:34 pm

Dragii mei prieteni,

Am primit zilele trecute un ppt de la un o persoana foarte draga mie in care erau poze cu Quebec-ul in timpul sarbatorilor de iarna! Era de vis! Incepand de la zapada, care era aproape neatinsa pe strazile orasului, asternuta in straturi mari si pufoase sau poate beculetele care erau asezate pe cladiri si pe bradutii din fata magazinelor…..totul arata ca intr-o poveste! Mi-au venit in minte povestile si basmele copilariei, mi-au revenit in minte imaginile din filmele americane cu reni si mos Craciun, mi-au adus zambetul pe buze colindele de la Bing Crosby.

Eram poate mai naiva sau poate pur si simplu eram copil, dar era atat de frumos sa stii ca exista cineva care in acea seara magica iti va pune un cadou sub un bradut impodobit de tine impreuna cu familia ta.

Ce inseamna Craciunul pentru mine astazi?

Astazi, Craciunul inseamna sa fiu aproape de cei dragi, sa fiu acasa la Nasaud, sa fiu in bucatarie impreuna cu mama si cu Andrei, pregatind o gramada de bunatati. Bunatati pentru noi, pentru cei apropiati noua, pentru cei care stiu sa aprecieze:)

E minunata atmosfera aceea in care toata lumea lucreaza impreuna pentru a-i face fericiti pe ceilalti! E un sentiment de bucurie si o stare de liniste pe care o traiesc cand ascultam colinde si pregatim salata de vinete sau lucram la o noua prajitura a carei reteta nu am mai incercat-o sau framantam la 5 dimineata pentru cozonaci si paine de casa.

Eu asa am fost invatata sa privesc Craciunul, asa am fost invatata sa il traiesc! Cea mai mare bucurie e atunci cand impodobesti bradul impreuna cu familia! E atat de dragut sa il  vezi pe tata punand instalatia sau pe bunica pregatind ata pentru a lega globurile sau pe mama aranjand beteala!

Craciunul e frumos daca stii sa-l faci frumos! Craciunul e special daca vrei sa-l vezi special! Craciunul are farmecul lui daca stii sa-i gasesti farmecul!

Va invit, acum in prag de sarbatori, sa-mi spuneti cum e Craciunul vostru. Ce inseamna pentru voi aceasta sarbatoare!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

