Silvia's diary

Decembrie 6, 2009

Salsa…de ce?

Filed under: Lumea pe care o descopar — silviasdiary @ 12:42 am

Simt ca e momentul in care vreau sa spun mai multe despre mine…si voi incepe cu salsa!   Foarta multa lume ma intreaba de ce mai merg si la salsa in conditiile in care nu am loc sa arunc un bat in programul meu , deja suficient de incarcat…

Salsa a inceput in martie sau aprilie, a continuat pe parcursul Zilelor PSE, a sesiunii si a licentei..si inca rezista!

Cum de n-am renuntat?

Salsa inseamna pentru mine bucurie, libertate, spargerea barierelor si nedelimitarea granitelor! Salsa se traieste, nu se danseaza 🙂 Intradevar , bucuria dansului nu o simti in primele luni in care doar inveti pasii si inveti cum sa legi miscarile, ci o simti atunci cand ai deja libertatea sa simti ritmul muzicii ( chiar si pe timpul 2 ), sa te lasi purtata de senzatie, sa te lasi condusa de un partener care te poate surprinde oricand!

Primul lucru cu care m-am luptat in momentul in care am inceput salsa a fost acela in care Costin, instructorul meu, mi-a spus ca in dans voi fi condusa de baiat! „Cum adica” , am sarit eu revoltata?? Un baiat sa-mi dicteze mie cum sa ma misc si ce sa fac?? Cu timpul, am realizat ca asta e frumusetea acestui dans! E mereu o surpriza pentru tine, ca fata!

Orele de salsa, desi sunt seara, de la 8 pana la 9.30 ….imi dau energie! Ma ajuta sa descarc toate energiile negative stranse pe parcursul zilei, ma ajuta sa zambesc ….desi ajung acasa seara tarziu, desi sunt rupta de oboseala si poate infometata, salsa e acel ceva care merita facut!

Salsa mie imi inspira pasiune, senzualitate….si multa feminitate…e un dans al flirtului si al iubirii! Poti exprima prin miscarile trupului tau, ceea ce cuvintele nu pot.

Va provoc sa incercati! Va provoc sa mergeti in Cuba, macar cu imaginatia! Va provoc sa traiti cu sange latin acest dans! Va provoc sa aveti curaj sa va provocati, incercand salsa!

1 comentariu »

  1. Ciao Silvia! Ma bucur tare ca salsa iti aduce starea dorita. Aguaaaaaaaaaa

    Comentariu de Cubanito — Ianuarie 6, 2010 @ 7:53 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

