Silvia's diary

Octombrie 24, 2009

HrEmotion…un inceput sau o continuare?

Filed under: Lumea pe care o descopar — silviasdiary @ 12:34 pm

Acum doi ani am fost participant la o comunitate de practici pe resurse umane…HrEmotion. La inceput nu intelegeam de ce e asa important sa impartasesti practici si sa primesti informatii despre cum fac ceilalti lucrurile. Poate ca ar trebui sa specific putin contextul…eram in anul 2 de facultate si deja eram membru activ in ASPSE (Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei)de un an. M-am trezit inconjurata de multi alti oameni de HR din organizatii studentesti! Si timp de un an am invatat despre modul in care alte asociatii recruteaza noi membri, am „furat” din modalitatile celorlalti de a-si motiva membri, am realizat cat de important este sa iti mentii comunitatea de alumni aproape si sa te bucuri de cunostintele si relatiile pe care ei le au, mi-am dat seama de relevanta procesului de KT si nu in ultimul rand, am fost introdusa in lumea instrumentelor web 2.0. Mi-am facut prieteni noi , care aveau interese comune ca ale mele, mi-am deschis orizonturile in ceea ce priveste domeniul resurselor umane si mi-am dat seama ca e fascinant sa fii in aceasta lume 🙂

Au mai trecut 2 ani…si acum sunt alumni ASPSE…si HrEmotion a devenit proiectul in care nu mai sunt participant…ci sunt un membru al echipei care pregateste o super experienta pentru oamenii de HR din organizatiile studentesti. Ce e amuzant acum e ca toate aceste instrumente web 2.0. sunt pe de-o parte fascinante, pe de alta parte debusolante. De ce spun asta? Eu nu am fost un mare fan al twitter, yammer, google sites, prezi, blog sau animoto insa acum, cu ajutorul acestor omuleti care ma streseaza in mod constant cu importanta acestora, imi bag nasul in toate ….si e chiar amuzant 🙂

Ma gandeam sa le fac o surpriza celor din echipa HrEmotion…asa ca ceea ce urmeaza e pentru ei !

http://animoto.com/play/8S2cQMtM93PSHue1GeI1Mw?utm_campaign=share_email&utm_medium=email&utm_source=share_email

2 comentarii »

  1. 🙂 Foarte frumos Silvia. Ma bucur ca ti-ai facut blog. Usor, usor o sa ne intreci la posturi pe blog, prieteni pe facebook si alte stiinte d-astea … tehnice cum le spui tu :D.
    Iar filmuletul … e foarteeee misto!!! Si sunt de acord cu tine: impreuna o sa facem o super treaba si vom crea super experiente de invatare pt HRistii din ONGS-uri.

    >:D<

    Comentariu de Cris — Octombrie 26, 2009 @ 9:15 am

  2. Mda … se vede treaba ca noi le promovam si tu le folosesti mai mult decat noi :).

    Felicitari pentru filmulet! E super tare si la mine a avut mare efect :)!

    Comentariu de Traian — Octombrie 27, 2009 @ 11:36 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

